Om meg

Bildet mitt
skien, telemark, Norway

søndag 6. desember 2009

julen.-)
Jeg elsker julen og denne ventetiden før jul!!!
Skaper en egen stemning i huset, rolige, snille barn,,, som er spesielt flinke til å hjelpe til nå!!! hmmm,,,, hvorfor?
Jeg elsker hvit og sølv,, her har jeg hengt litt pynt på en plante,,,
noen hvite lys oppi en vase,, den skal fylles opp med mange hvite lys tenker jeg,,,
kanskje knyter jeg en sløyfe rundt eller henger på et hjerte,,,
åhhh hvor jeg elsker dette,, livet er herlig:-)

2 kommentarer:

  1. Fint inspirasjonsbilde :) Koselig å se at du er i gang med bloggingen. Velkommen til Blogglandia forresten! :))

    Ønsker deg og dine en riktig fin jul og et godt nyttår!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Hejsan!

    JUst nu har jag inga strutar på lager och en del beställningar jag måste göra först...få se om jag kan ta itu med det framöver....

    Hör av mig!

    MiaMaria

    SvarSlett